4 سال پیش 6 اسلاید 904 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (17)
  • اهنگ هر بار این درو ماکان بند هم خیلی ترند بوود😹💗عاولی:]]]

  • من هفتمم ، توی کلاس ما چهار دسته هستن یک اونایی ک میان بالا اهنگ میخونن . دو اونایی که همخانی میکنن با خاننده .. سه اونایی که میرقصن . چهار اونایی که دست میزنن یا میزنن روی میز جهت ریتم دار شدن اهنگ 😂 من خودم نوع چهارم هستم ولی با این حال خیلی مثبت و درس خونم 😂

  • 3 را تو مدرسه ی ما میخونن هنوز زنگ تفریحا😹
    کلاس اولیا فکر میکنن د.ی.وونه ایم😹(شیشمم)

    • ما زنگ ورزش باهاش پارتی میگیرم😂😐
      ی بارم حواسمون نبود مامانای کلاس اولا تو حیاط بود جلو اونا خوندیم 😐💔 ( منم شیشمم)

  • اسلاید 1و2
    خیلی حققققق
    ما بچه هامون تومدرسه این دوتا اهنگو خیلی می خوندن
    تازه تغیرشم میدادن
    اهنگ جلتمن تغیرش داده بودیم میخوندیم
    اقمون جلتمنه جلتمنههه بعد اسم معلمون رو میگفیتم عشق منه عشق منههههه 😂😂😂😂💃🏻

  • جر عالی بود

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.